09/září 23.09.-02.10.2016 Na kole od východního trojmezí Slovenska do Břeclavi přes pohoří Mátra a nejvyšší vrchol Kékes

Je pátek večer 23.9.2016 a my /Luboš, Koroun a Radar/ nakládáme kola do nočního vlaku, na Hlavním nádraží v Praze, který krátce po 23hodině vyjíždí směr Košice. Tam ráno přestupujeme na další vlak a hurá na nejvýchodnější stanici na Slovači, na Čiernou nad Tisou. Odsud už jen na kolech a to na trojmezí: Slovensko+Ukrajina+Maďarsko. Očekávaná policejní motorizovaná kontrola - vše v pořádku a můžem se vydat v klidu dál. Další dny následuje tedy jízda od východu na západ a střídavě jedeme po slovenské straně, ale z větší části po straně maďarské. Kocháme se pohledy na Slovenský krasZdoláváme i náš hlavní cíl v pohoří Mátra a to nejvyšší vrchol Kékes 1014m.n.m. U Vácu se dostáváme k Dunaji. Míjíme Visegrád, Nagymaros, Szob /tady brodíme Ipeľ/, Esztergom, Štúrovo. Následuje Komárno, Šamorín, Bratislava a Devín. Za soutokem řeky Moravy a Dunaje najíždíme na rakouskou stranu. U Hohenau se vracíme na Slovensko a přes Kúty se dostáváme do Lanžhotu a rázem jsme v Břeclavi. Nakoupíme burčák a hurá do vlaku. 2.10. v neděli odjíždíme po 11hodině do Prahy a záhy na Kladno. Bylo to super Trasa měla necelých 900kilometrů.
Fota k této akci jsou ZDE